Views

1.11.11

B/W


Jeg tegnede den søde blogger Emilie!

DRAW DRAW DRAW DRAW DRAW



4 kommentarer:

  1. Ej det er virkelig nice!
    Mange tak, du er vildt dygtig, jeg smækker det straks på facebook også! :)

    SvarSlet
  2. Jamen det var da så lidt - Du har også ventet en del, og det undskylder jeg :-(

    SvarSlet
  3. Jeg kan altid vente, det er jo intet krav at du skulle tegne mig, det var jo kun hvis du ville :D
    Men resultatet er virkelig godt og har nu også anvendt det som profilbillede på facebook, og delt det på min egen blog: http://ecrbl.blogspot.com/ med et link til din blog, så det håber jeg er okay?
    Du kan jo evt smække linket til min blog op under billedet af mig, hvis det er ;)

    Endnu engang 1.000.000.000 gange tak fordi du gad :)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er det en flot blog du har! Og en evne du har dig dér. Tegner du andre? Kunne virkelig være fedt hvis du tegnede mig en dag, hæhæ, det ville være virkelig fedt! :-).

    SvarSlet